5ちゃんねる ★スマホ版★ ■掲示板に戻る■ 全部 1- 最新50  

■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています

アメリカCBS人気番組 ジェイレノショースレッド

1 :ジョウカ:2006/05/03(水) 21:53:48
Tonight Show with Jay Leno  
Weeknights 11:35/10:35PM Presented by TOYOTA 
ttp://www.nbc.com/nbc/The_Tonight_Show_with_Jay_Leno/

☆各コーナー一覧

HEADLINES
It's the feature you help to create!
These real headlines sent to us by real viewers will make you
wonder how they ever made it into print! Click on a headline
below to start chuckling.

JAYWALKING
People are smart, really they are.
Until you point a camera at them and ask them a totally
simple question, that's when the hilarity happens.
Watch the Jay Walking clips below to see what we mean.

HIGHLIGHTS
The best of the best. The funniest of the funny.
The moments we knew you wouldn't want to miss.
We call them Highlights, because, well, they are.

CORRESPONDENTS
John Melendez,
Ross the Intern and a variety of guest correspondents
take to the streets to see what's really going on in America.
It's not always pretty, but it's usually funny
(in both the "odd" and "ha-ha" kind of way).

2 :ジョウカ:2006/05/03(水) 21:55:17

MONOLOGUES
Don't have time for the water-cooler recap?
Hate watching a coworker do his horrible Jay impersonations?
Click below to watch the monologue moments that had
everyone talking the next day!

MUSICAL GUESTS
Our show is not just about comedy at other people's expense.
It's also about great musical guests. Come here first to sample
a song, then tune-in to the show to see it performed live!
Want more? Click the "buy" link and rock on.

GUESTS
Whether you're a night owl, an insomniac or you just appreciate
quality late night entertainment, come here first to plan your evening.
Find out who'll be visiting Jay in the next week - from famous faces
to fabulous folks.

Toyota Concert Series
ttp://www.nbc.com/nbc/The_Tonight_Show_with_Jay_Leno/Toyota_Concert_Series/

ディクテ・コメント・解説何でも可
※コーナー名・放映日・テーマは明記して

上級者はもちろん入門者も書き込んでほしい
※英語・日本語どちらでも可

TOEIC坊・学歴坊は他のスレでやってくれ
それじゃよろしく♪

3 :ジョウカ:2006/05/03(水) 22:09:12
CBSじゃなくてNBCだった
スマソ

4 :KFA07502@nifty.ne.jp:2006/05/03(水) 22:53:34
横浜本坑のながいけいこです。水曜のお姉さんの悪口です。
朝起きたら喉がやっぱり痛い。でも熱はない。
鏡で見てもそれほど腫れているわけではない。
これで医者に行ったら医者に笑われそうだ。。。
ということで、会社へ・・・。
実は今日はサンプルを作らなくてはいけない。それも1C/N やーい、
この単位わからないだろう(^^) ふぅ。
何で私が18リットルも・・・。
ということで、無事に作れたものの、腰痛再発!? いてて・・・。
NOVAは撃沈。苦手なお姉さんが来た、、、のもあるけど、テキストが難しすぎます。
もしマンツーでもついて行けません。>>こないでいいよ、10人はあなたのせいで辞めている。
Hはしばらくレッスンで会ってないから、私の事がわかってないんだな。。。
>>みんなあなたがイヤなの師等内の? みんなあなたがいやで辞めたり転校しているんだよ。
昨日はちょっと考え事していたら、書くの忘れました(^^;)
 ま、そんなもんだ。>>それより多摩川越えるな!
今日は掃除の日・・・この決意、いつも崩れるのだ(汗) 
けっきょくジム行っただけのような・・・。
でも少し片づいたかなー? 
冬物もクリーニング屋さんに持って行ったし。
>>それ以前にスクールで嫌がらせするな、
せめて横浜だけにしてくれ、我々は横浜に行かない約束をするから、
新宿、池袋、間だには来ないでほしい。

4 KB
■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています

★スマホ版★ 掲示板に戻る 全部 前100 次100 最新50

read.cgi ver 05.04.00 2017/10/04 Walang Kapalit ★
FOX ★ DSO(Dynamic Shared Object)